torsdag 30 september 2010

Take me away, like an overdose on heroin




Var ute igår igen med helt okända människor. Jag börjar bli bra på det där nu känner jag. Snackade med en snubbe via couchsurfing som skulle möta upp med en annan couchsurfare så på den vägen var det. Den andra var en tjej från Austin, Texas på 20 år. Hennes första legala öl igår ca 5 timmar efter att hon hade landat. Jag gillart.

Hamnade tillslut på en metalbar där jag frågade om dom behövde lite extrahjälp på kvällar och helger så nu ska jag dit och lämna CV och sånt idag. Känns bra. Har dock ingen bartenderutbildning så jag vet inte riktigt hur det kommer gå. Känns som om det endast serveras öl och en och annan Jack och cola typ så jag tycker jag borde få ändå, såklart. Håll tummarna!


English - Went out with complete strangers last night from couchsurfing.com. Ended up at a metal bar where I basically asked for a job and Im going back there today to give them my resume and stuff. Fingers crossed!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar