lördag 2 oktober 2010

Can't you hear me knocking?

Vaknade precis. Jag har sprängande huvudvärk igen utan dess like och det känns som om jag håller på att bli sjuk. Igen. Jag var ju precis sjuk. Förstår inte det här systemet..

Det var skönt att ha fredagen till att göra ingenting. Ingen utgång, inget svull. Bara data, tv, middag, data. Bakisdag! Var ute i torsdags. Något konstigt hände dock. Jag drack inte upp min sista öl. Den var förjävligt äcklig. Vanlig öl. Som jag brukar gilla. Jag kanske är lite sjuk ändå. Jag lämnade den på stället och drog hem.

Tidigare under dagen var jag på matfestival. En del gratismat som jag och kusin vitamin tog vara på! Det var ett stånd där dom serverade en sjukligt god torsk med i princip den godaste såsen jag smakat. Vi bad om receptet, och vi fick det. Gäller bara att komma ihåg det nu, för vi fick det muntligt. Det ordnar sig nog.

Bilder kommer så fort min roomie har vaknat så jag kan börja leta efter sladd + kamera. Stay tuned!


English - Woke up with headache and it feels like I'm getting sick, again.. Didn't do anything yesterday, no partying no unhealthy food, I was out on Thursday though so I guess I was hungover. Earlier that day, I went to a food festival with my cousin. Best cod with sauce I've ever had.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar