onsdag 29 september 2010

I tusentals år


Var på tur till IKEA av alla ställen idag med mina roomies plus en av deras vänner. Köpte ett alldeles härligt duntäcke som jag tänkte kura ihop mig under nu i vinter när det blir så kallt. Vi har inga element i vår lägenhet så det kan verkligen behövas! En bra investering indeed.

Igår var jag och min kusin ute och gjorde naturen osäker. Det var härligt att gå lite i skogen även om jag inte var klädd för det. Sen gick vi och satte oss på en härligt café, njöt av solen och drack varm choklad. Hur mysigt som helst.

Det är så härligt nu när hösten kommer, löven på träden är ju förträffligt fina! Se själva..



English - Went to IKEA to buy a dovet (?) for my bed now when it's getting cold outside and we dont have any radiators in our apartment. My cousin and I went for a walk in the forest and later drank hot cocoa and enjoyed the sun at a cafe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar