torsdag 11 november 2010

DMF

VAD FAN ÄR DET MED KILLAR OCH HA HANDEN INNANFÖR BYXJÄVELN? Jag ogillar min roomie så in i norden! Han sitter just nu i soffan men handen lååångt ner i byxan och rör på benen lite då och då på ett suspekt vis. Jag mår ILLA! Ok om du är med ENDAST din flickvän (fast det är fan inte ok det heller) eller helt ENSAM!! Gör det för guds skull inte när stackars jag är i närheten! Jag känner dina illaluktande kalsonger på toan varje dag som det är ändå. Anus och kuk på en och samma gång. DU ÄCKLAR MIG!


English - My roomie is a nasty fuck

1 kommentar:

  1. Jag älskar den engleks asammanfattningen!

    Vad är det med alla kilalr? Period.

    Här i englan får man små läten och djuriska ljud av gäng på 10 pers som står i hörnor och gränder och jag vill slåss och skrika men gör det inte för mitt eget fysiska välmående.

    Fyfan!!!!

    SvaraRadera