söndag 24 oktober 2010

Gårdagens bravader



Apropå ingenting så hittade jag dom här fina breven i somras, som jag skrev till min mormor och morfar. Det blir lätt kul när man inte kan stava och blir påverkad av ens döva föräldrars relativt dåliga svenska haha.


Förra helgen lockade jag norrmän med godis, och det lyckades jag bra med. Igår var jag ute med en av dom inlurade.. Jag gillart. Min första norska vän! Haha.

Idag är jag inte alls bakis, trots heavy drickande, jag är nästan tvärtom. Jag är sådär glad och flummig. Det är underbart. Dansar lite till musiken i mitt huvud. Det är härligt.

Nu blir det film och kos med chips och ostbågar! (My, det tar lite att göra det utan dig haha.)


English - Found two letters written by myself to my grandparents. Funny Swedish stuff haha.. Last weekend I lured some Norwegians in with candy. It worked and last night I went out with one of my new found friends. I'm not hungover at all today, I feel all goofy and happy. I'm dancing to the music in my head.. Movie time now! Gday.

1 kommentar:

  1. Klart det gör, ingen kan kolla på film och svulla som jag kan! (I sällskap med dig, that is!) xxx

    SvaraRadera